Empreses que cauen bé

Empreses que cauen bé

Hi ha empreses simpàtiques i d’altres d’antipàtiques. Hi ha marques que saben connectar amb el públic i d’altres que no.

I la clau d’aquesta diferència és sempre la qualitat del producte o el servei que venen?

Doncs no! Moltes vegades, l’èxit rau en parlar el mateix idioma que el nostre públic, respondre les preguntes que es fa, mostrar-nos honestos, fal·libles, humils i propers, però enrotllats (paraula només apta per a boomers).

Open Arms, el Gran Recapte o La Marató de TV3 cauen bé, perquè ha sabut transmetre un missatge humà i tocar-nos la fibra sensible. Greenpeace, en canvi, té un punt d’extremista i sensacionalista que l’allunya d’un determinat tipus de públic.

El Dr. Trilla cau bé perquè parla d’una manera entenedora per a tots els qui l’hem escoltat en tota mena de programes durant la pandèmia. Potser l’Oriol Mitjà no ha sabut arribar tant perquè hi ha posat un pèl d’ego de més?

A vegades, aquestes petites diferències marquen l’èxit i el fracàs. Cal estudiar molt bé quin missatge volem donar i com hem de fer-lo arribar.

Si teniu dubtes, en el món de la comunicació corporativa hi ha gran professionals que us poden donar un cop de mà.