29 oct. Sense objectius no hi ha resultats
Posted at 11:38h
in TIPS CATPRESS
- Si creem un nou canal d’Instagram, que no sigui perquè està de moda. Sinó perquè tenim fotos per ensenyar que aporten valor a la nostra marca.
- Si enviem un mailing, que no sigui perquè toca. Sinó perquè tenim alguna cosa interessant a explicar.
- Si fem una campanya de publicitat, que no sigui perquè teníem uns diners per gastar-nos. Sinó perquè tenim clar quin missatge volem donar i a qui volem arribar.
- Si canviem l’aparador de la botiga, que no sigui perquè teníem una estona lliure. Sinó perquè hem pensat què hi volem ensenyar.
- Si fem un pla de comunicació, que no sigui per complir l’expedient. Sinó perquè volem aconseguir alguna cosa a partir de l’estratègia comunicativa de la nostra empresa.
OBJECTIUS. Aquella meravellosa paraula que a vegades oblidem però que, en realitat, marca els resultats de qualsevol acció de comunicació corporativa que fem. Abans de començar, plantegem-nos què volem aconseguir. Si no, malgastarem temps, diners i recursos pel camí.