26 juny M’he de gastar diners en publicitat?
Aquesta és una pregunta que els nostres clients ens fan sovint.
Com a recomanació general: si tens recursos i alguna cosa important a dir, pot ser una bona estratègia a tenir en compte. Però abans de posar un anunci, pensa a quin públic vols arribar. Si vols un públic jove, no paguis publicitat als informatius de la tele generalista. I si vols arribar al col•lectiu de jubilats, Instagram no és la millor manera. Per exemple.
Analitza l’impacte i la segmentació que pots aconseguir a través de la publicitat on-line i de la publicitat en mitjans tradicionals.
Si paguemunanunciensassegurem com, on i quansortim i què hi diem. Però potser aquesta inversió ha d’anar acompanyada d’altres accions comunicatives. Els experts diuen que l’audiènciaatorga el triple de veracitat a una notícia informativa que a un anunci.
Les agències de comunicació som un bon aliat per ajudar-te a decidir quina és la millor estratègia en cada situació i per executar campanyes de comunicació corporativa que sumin totes les accions necessàries per aconseguir els objectius que t’hagis marcat.
Si aquests dies, a causa del confinament, vas a mig ritme, pot ser un bon moment per dedicar temps a planificar l’estratègia de futur de la teva empresa, entitat, comerç o Ajuntament.