El poder de les paraules

El poder de les paraules

En un món digitalitzat i sotmès al protagonisme de la imatge, la paraula passa a un segon pla. Per això, avui volem reivindicar el poder del llenguatge en la comunicació corporativa.

– Un potencial client que no contracta un servei de càtering perquè la proposta de preus li arriba plena de faltes d’ortografia.
– Un currículum llençat a les escombraries des del primer segon, perquè la carta que l’acompanya està mal redactada.
– Un model de cotxe rebatejat perquè, en el nostre mercat, el nom que li havien posat tenia connotacions sexuals.

Tots tres són exemples reals que ens poden servir per reflexionar sobre el poder de les paraules ben dites i ben escrites.

Tant si feu una campanya publicitària, com si desenvolupeu una eina de comunicació interna, una nova web, posts per a xarxes socials, un rètol, una memòria… no descuideu la importància del llenguatge, de les frases concretes i entenedores i de les paraules ben triades.