Organitzem una roda de premsa?

Organitzem una roda de premsa?

Després de 2 dècades d’experiència amb clients d’àmbits molt diversos, ens queda clara una cosa: en general, a les empreses i institucions els agrada molt organitzar rodes de premsa. Potser massa i tot!

Convocar una roda de premsa és correcte quan:

  • Allò que hem d’explicar té una importància realment destacada
  • Ens interessa que els periodistes vinguin “in situ” per poder ensenyar-los un nou espai, muntatge, material, projecte…
  • Les persones que intervindran a la roda de premsa tenen una rellevància especial i val la pena escoltar el seu discurs

Però és millor estalviar rodes de premsa quan:

  • L’únic que volem és que vinguin els mitjans perquè ens facin la foto. Ja els la podem fer arribar nosaltres!
  • El que expliquem es podria haver transmès perfectament amb una nota de premsa. Els periodistes ens agrairan que els fem moure només si val la pena

Analitzar quina és la millor acció de comunicació en cada moment és clau per a una estratègia d’èxit!