Els professionals del màrqueting, la comunicació o la publicitat aporten valor afegit a cada hora que dediquen a executar una feina. Dissenyar les estratègies per a cada empresa o institució és un repte de gran responsabilitat que pot tenir repercussions en el funcionament i resultats...

Hootsuite o socialgest han estat un regal caigut del cel per als professionals que havíem de gestionar diverses xarxes socials. Eines que ens permeten treballar alhora amb diferents perfils i deixar posts programats per optimitzar els ritmes de treball. Però, atenció! Una xarxa social és un...

Recordeu quan no hi havia les xarxes socials? De fet, quan no hi havia ni Internet! I la comunicació corporativa ja existia i era necessària. Evidentment, el tauler de joc ha canviat i les estratègies comunicatives digitals s’han imposat. Però comunicar-nos correctament no vol dir només...

Comunicar és explicar una notícia, un nou producte o els resultats econòmics anuals? Sí, però no només això. Comunicar és transmetre, convèncer, fer sentir, motivar. Quan fem formació a joves estudiants o professionals en actiu, els diem sovint que la comunicació corporativa, per sobre de tot,...

En comunicació corporativa, tan important és saber donar resposta en diferents situacions com fer-se les preguntes adequades en cada context. Us posem un exemple: estem treballant en la conceptualització del nou web corporatiu d’una institució dedicada a serveis públics i formada per desenes d’Ajuntaments. Què volen explicar?...

En un moment com el que estem vivint, evitar fakenews o rumors falsos és una responsabilitat de tots i de totes. Aquí van alguns consells: No compartiu missatges que us arribin per whatsapp si no són d’una font 100% coneguda i fiable Si us arriba...