• “Ets imbècil”, amb to afectuós i un copet a l’espatlla = broma dins una relació de confiança. • “Ets imbècil”, amb to dur i en un context de discussió forta = insult. Les mateixes paraules però dos significats molt diferents. Perquè tot és qüestió de to....

Ens passa relativament sovint que un client vol donar a conèixer alguna novetat o informació que reforça la marca però, alhora, té un cert temor que algun element se li pugui girar en contra i provocar una crisi de reputació. Com podem gestionar aquestes situacions? Us...

A tothom ens dona la sensació que ens expliquem molt bé i que sabem fer-nos entendre, que això de comunicar-nos amb èxit no és tan difícil, oi? Doncs bé, us proposem un repte: trieu un dibuix de traç senzill, imprimiu-lo i, sense ensenyar-lo, poseu-vos davant una...

Com molts ja sabeu, a CatPress teletreballem molt des del mes de març. Ens hem hagut d’adaptar a nous temps i a noves maneres. Aquell teletreball ocasional que fèiem a vegades ara ens ha estat imposat durant mesos. Al principi ens va enganxar a contrapeu,...

Que hi ha més dies que llonganisses ho diu el refranyer popular, però en l’àmbit de la comunicació corporativa, del màrqueting i de la publicitat no sabríem dir-vos si hi ha temps de fer-ho tot. Són tantes les possibilitats que no ens podem aturar mai: noves...

També en l’àmbit professional i en la nostra relació amb clients, proveïdors i col·laboradors busquem persones honestes i en qui puguem confiar. Com podem demostrar que som una empresa/marca transparent? Mostrem-nos tal com som: posicionar-nos d’acord amb els nostres valors i aptituds reals farà que no...

Antigament se’n deia boca-orella, després van ser els prescriptors,  i ara són els influencers. Famosos, celebrities, joves amb empenta, frikis, models, esportistes...

En el món de la comunicació corporativa, el màrqueting i la publicitat, és el pa de cada dia: clients que s’encaparren a augmentar vendes sense testejar abans el producte, empreses que es marquen objectius sense valorar si són realistes, campanyes que es posen en marxa...

Tots sabem que no hem de començar la casa per la teulada. Però, sovint, la urgència d’aconseguir resultats ens porta a fer accions (també de comunicació corporativa) sense haver-les pensat abans. Si voleu una estratègia de comunicació ben dissenyada, amb objectius, públics, canals i suports...