En el món de la comunicació corporativa, el màrqueting i la publicitat, és el pa de cada dia: clients que s’encaparren a augmentar vendes sense testejar abans el producte, empreses que es marquen objectius sense valorar si són realistes, campanyes que es posen en marxa...

Tots sabem que no hem de començar la casa per la teulada. Però, sovint, la urgència d’aconseguir resultats ens porta a fer accions (també de comunicació corporativa) sense haver-les pensat abans. Si voleu una estratègia de comunicació ben dissenyada, amb objectius, públics, canals i suports...

Aquesta és una pregunta que els nostres clients ens fan sovint. Com a recomanació general: si tens recursos i alguna cosa important a dir, pot ser una bona estratègia a tenir en compte. Però abans de posar un anunci, pensa a quin públic vols arribar. Si...

El màrqueting ja no es limita a vendre productes, sinó que ara explica històries. En una era digital i hiperconnectada, el més important no és el producte. El més important és com fem sentir el nostre consumidor i com transmet l’experiència que viu amb nosaltres. Per...

Si tenim una situació de crisi o un tema polèmic sobre la taula, actuem en conseqüència i amb coherència. Treballem i acordem quina serà l’estratègia comunicativa de la nostra empresa o institució, des de la sinceritat i la transparència, però mesurant les paraules, i evitant...

En un món digitalitzat i sotmès al protagonisme de la imatge, la paraula passa a un segon pla. Per això, avui volem reivindicar el poder del llenguatge en la comunicació corporativa. - Un potencial client que no contracta un servei de càtering perquè la proposta de...

Tant si ets una empresa del sector privat com si ets administració pública, és important que dins la teva estratègia de comunicació corporativa tinguis ben treballada la comunicació en situació de crisi. Tant de bo no hagis de fer servir mai aquests consells però, per si...

Després de 2 dècades d’experiència amb clients d’àmbits molt diversos, ens queda clara una cosa: en general, a les empreses i institucions els agrada molt organitzar rodes de premsa. Potser massa i tot! Convocar una roda de premsa és correcte quan: Allò que hem d’explicar té...

És que els periodistes no em fan cas. És que a la tele només parlen de la competència. És que la meva notícia és molt important però no surt al diari. Companys i companyes de professió, quantes vegades hem sentit això, oi? Tranquil·les, empreses del món...

La llei de protecció de dades ha arribat per quedar-se i també afecta les accions de comunicació que es feien en algunes empreses. Podem continuar enviant un butlletí electrònic a les 4.500 adreces de clients que tenim a la base de dades? Si no tens autorització...