Vull ser com l’Estrella Damm

Vull ser com l’Estrella Damm

“Vull ser com l’Estrella Damm, sortir tant per tot arreu que la gent fins i tot s’atipi de veure’ns”. Així de gràfic pot ser l’objectiu d’un client que encarrega una campanya de llançament de producte.

En aquest cas –real- hem de treballar amb un target tan ampli i variat que marquem la diversificació de canals com a eix vertebrador de la campanya. Divideix i venceràs! Si hem d’arribar a públic general i poc definit, triem el ventall de suports més ampli possible. Si l’única acotació que tenim és territorial, apostem per la segmentació geogràfica en les campanyes de publicitat on-line.

I recordeu que tornar a incloure l’off-line està de moda perquè es diferencia de l’estratègia que porten a terme multituds de marques, centrades només en els canals digitals.

Si volem portar la comunicació corporativa a un altre nivell no ens hem d’oblidar ningú pel camí. Si no ets a la xarxes socials, si  estàs fent dieta digital, o si ets al·lèrgic a les pantalletes, també t’hem de tenir en compte!