Sense objectius no hi ha resultats

Sense objectius no hi ha resultats

  • Si creem un nou canal d’Instagram, que no sigui perquè està de moda. Sinó perquè tenim fotos per ensenyar que aporten valor a la nostra marca.
  • Si enviem un mailing, que no sigui perquè toca. Sinó perquè tenim alguna cosa interessant a explicar.
  • Si fem una campanya de publicitat, que no sigui perquè teníem uns diners per gastar-nos. Sinó perquè tenim clar quin missatge volem donar i a qui volem arribar.
  • Si canviem l’aparador de la botiga, que no sigui perquè teníem una estona lliure. Sinó perquè hem pensat què hi volem ensenyar.
  • Si fem un pla de comunicació, que no sigui per complir l’expedient. Sinó perquè volem aconseguir alguna cosa a partir de l’estratègia comunicativa de la nostra empresa.

OBJECTIUS. Aquella meravellosa paraula que a vegades oblidem però que, en realitat, marca els resultats de qualsevol acció de comunicació corporativa que fem. Abans de començar, plantegem-nos què volem aconseguir. Si no, malgastarem temps, diners i recursos pel camí.