5 maneres de ser millors

5 maneres de ser millors

També en l’àmbit professional i en la nostra relació amb clients, proveïdors i col·laboradors busquem persones honestes i en qui puguem confiar.

Com podem demostrar que som una empresa/marca transparent?

  • Mostrem-nos tal com som: posicionar-nos d’acord amb els nostres valors i aptituds reals farà que no decebem les expectatives del clients.
  • Assumim els errors: equivocar-se és humà. Reconèixer-ho i mirar com es pot esmenar l’errada és la millora manera de construir una relació transparent amb els nostres col·laboradors.
  • Qui paga mana? No sempre! Si una estratègia mal decidida pot ser perjudicial per a una marca o per als clients, hem de poder dir-ho, discutir-ho, valorar-ho i fer prevaldre també la nostra opinió. Ningú té la certesa absoluta.
  • Siguem conscients de les nostres limitacions: ser bo no és saber fer-ho tot. És saber recórrer a qui ho sap fer. Treballar en xarxa amb altres professionals especialitzats és garantia de bons resultats.
  • Les relacions personals són importants. Potenciar l’element humà i la relació amb els clients, els proveïdors i els partners és un valor a l’alça.