Comunicació confinada

Comunicació confinada

Vivim confinats, treballem confinats, parlem amb la família confinats, fem exercici confinats… Gràcies a les noves tecnologies, el confinament laboral es podrà superar amb nota en molts sectors. Però hem hagut de fer un esforç de readaptació i innovació.

En aquesta situació nova i inesperada, com es gestiona la comunicació corporativa?

Amb actitud, compromís, flexibilitat i aprenentatge constants. Cada client té els seus ritmes i les seves pròpies necessitats: des dels que han hagut d’aturar l’activitat temporalment fins als sectors que, en aquests moments, necessiten explicar i informar més que mai.

Les xarxes socials, les pàgines web, els comunicats a través dels mitjans de comunicació, les newsletters, es posicionen com a eines indispensables per arribar a clients i usuaris. És important mantenir els vincles amb el nostre públic objectiu, continuar al seu costat, atendre dubtes i consultes, informar-lo de quins canvis es produeixen a la nostra empresa, entitat o comerç, si estem oberts o tancats, com poden contactar amb nosaltres, quines mesures de seguretat prenem…

No oblidem la comunicació corporativa ara, perquè és indispensable per poder retornar amb més força que mai ben aviat. Un dia més, un dia menys.