El model low cost permet a Nostrum doblar vendes en només dos mesos

nov. 16, 2012 No Comments by

El nou de model de negoci que aplica Nostrum des de l’1 de setembre passat, basat en el concepte de low cost, ha permès doblar les vendes en els dos primers mesos d’aplicació del nou concepte. Durant aquest curt període, 40.000 persones s’han declarat ‘fans’ del menjar per emportar-se de Nostrum amb l’objectiu de poder comprar 25 plats a 1 euro; 29 plats a 2 euros i 11 plats més a 3 euros.

La nova estratègia de Nostrum que ha fet forat entre les famílies de Barcelona i la seva àrea metropolitana, així com de Madrid, ha fet disparar les propostes de franquícies d’aquesta empresa que va néixer fa 14 anys i que esdevé referent a l’estat espanyol en el sector del home meal replacement, (menjar casolà de substitució).

Els dies laborables, el creixement de nous clients se situa en un 60%. Aquests percentatges positius es tradueixen en la creació de 25 nous llocs de treball a les cuines centrals de la companyia, a Sant Vicenç de Castellet.  L’empresa, que ha arribat als 165 treballadors, compra la majoria de productes a proveïdors de proximitat i cuina a partir de receptes tradicionals ha aconseguit vendre els plats a uns preus que competeixen directament amb la cistella de la compra de les famílies.

La previsió de Nostrum és arribar a les portes de Nadal havent triplicat les vendes en relació a la primavera passada, moment en que es va detectar un consum més moderat, la qual cosa va esperonar a la propietat de l’empresa a buscar estratègies efectives per a moments de crisis.

Nostrum ha ampliat en aquests dos darrers mesos el seu espectre de franquícies, fins fa poc molt pensades per a donar serveis a clients de grans ciutats, sobretot professionals amb poc temps per a dinar i turistes. Ara, atès que s’ha aconseguit guanyar la clientela familiar, Nostrum aposta per ciutats mitjanes i possibilita l’autoocupació amb l’accés a franquícies per 50.000 euros.

Nostrum, que no va repercutir el nou IVA el setembre passat, comercialitza a 1 euro set amanides diferents; quatre tipus d’arrossos i pastes;  tres sopes i cremes; així com verdures, truites, croquetes i carns.

Imatge d’un establiment de Nostrum

Sobre Nostrum

Nostrum, que disposa de prop d’una cinquantena d’establiments, té com a lema en aquesta nova etapa “la qualitat té un preu”.

Nostrum ha estat pionera en donar resposta a les necessitats de la vida contemporània: menys temps per cuinar però més necessitat d’alimentar-se bé. Va néixer l’any 1998 i ofereix  la possibilitat de consumir els plats escollits al mateix establiment, ja que la majoria disposen de taules i espai per a poder menjar.

En els dos darrers anys, Nostrum ha portat la seva proposta gastronòmica al centre de Madrid. A través del sistema de franquícies s’han obert sis establiments.

CatPress News

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet