Una cinquantena de botiguers s’apunten a millorar l’atenció al client mitjançant la tècnica anomenada “Triangle del majordom”

nov. 09, 2012 No Comments by

Una cinquantena de comerciants de la comarca del Bages participaran al taller quela Cambraha organitzat per dilluns vinent amb l’objectiu d’incrementar les vendes a partir d’una millor atenció al client. El taller serà impartit per Xavier Borràs, especialista en neuromàrqueting, que ha desenvolupat la tècnica anomenada “Triangle del majordom”. Una tècnica que analitza l’experiència de compra i la mentalitat del comprador des que entra a una botiga fins que en surt, i proposa al comerciant la millor manera d’atendre’l, tenint en compte les emocions que aquest va experimentant en tot el procés.

L’expert en neuromàrqueting Xavier Borràs impartirà el taller

Així, Borràs proposa començar amb una atenció càlida però donant llibertat al client per adaptar-se al nou entorn, que és la botiga. A mesura que va passant el temps, el venedor va incrementant el seu nivell d’atenció i compromís, oferint alternatives, buscant punts en comú amb el client i creant vincles. El triangle s’obre per arribar, al final, a un màxim nivell d’atenció fins a tancar la venda i fer que el client marxi satisfet de l’establiment.

En el taller de dilluns, Borràs explicarà en profunditat en què consisteix el “Triangle del majordom” i analitzarà alguns dels errors més freqüents per part dels venedors, com acaparar el client amb un excés d’informació quan tot just acaba d’entrar a la botiga o desentendre-se’n al final, quan aquest necessita el major grau d’atenció.

CatPress News

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet