La Cambra programa dos tallers sobre tresoreria i atenció al client, adreçats al sector comerç

nov. 05, 2012 No Comments by

Donar un tracte al client perfecte, atenent a les seves necessitats però sense molestar-lo és una de les claus de l’èxit d’un comerç. Analitzar què cal fer quan el client entra a l’establiment, com s’aconsegueix l’equilibri entre la llibertat i l’assistència i, sobretot, com fer que aquest client acabi comprant serà l’objectiu de taller que ha organitzatla Cambrade Manresa per al proper dilluns 12 de novembre. Es farà entre 2/4 de 3 i 2/4 de 5 de la tarda i anirà a càrrec de Xavier Borràs, soci-director de l’empresa Altavisibilitat, consultoria especialitzada en la distribució comercial i la comunicació.

Per aquest mateix mes de novembrela Cambraha programat un altre taller, aquesta vegada sobre gestió financera, que es farà en dues jornades, els dies 5 i 19 de novembre. L’horari serà de2 a2/4 de 5 de la tarda i també és gratuït. L’objectiu d’aquest taller, que va a càrrec del gestor de pimes i director de Ros-Companys Joaquim Ros, és ajudar els comerciants a preveure la situació de l’empresa mitjançant pressupostos, saber quin serà el seu fons de maniobra necessari i si tindrà tensions o excedents de tresoreria i com gestionar-los.

Aquesta proposta formativa adreçada al sector comerç és fruit del conveni de col·laboració entrela Cambraila Diputacióde Barcelona que, des de l’any 2008, han promogut conjuntament diferents accions amb l’objectiu de professionalitzar la gestió dels establiments comercials de la comarca i millorar-ne la competitivitat. Gràcies a l’aportació dela Diputació, tots dos cursos són gratuïts per als comerciants.

Les inscripcions per als dos programes s’han de fer al telèfon 93 872 42 22 o bé a l’adreça de correu electrònic jmonge@cambramanresa.org. Les places són limitades.

CatPress News

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet