Nostrum defineix un nou model de negoci amb tots els plats a 1, 2 o 3 euros

ag. 31, 2012 No Comments by

Nostrum ha decidit apostar a partir de l’1 de setembre per un nou model de negoci que fixa tots els preus del menjar preparat a 1, 2 i 3 euros i que permet competir amb la cistella de la compra d’un supermercat tradicional amb els aliments per cuinar. La prova pilot del nou model, que es va fer aquest juny passat, va permetre doblar les vendes. La companyia vol demostrar que la qualitat no ha d’estar renyida amb un bon preu.

La cadena Nostrum, que disposa de prop de 50 establiments, comercialitzarà  25 plats diferents a 1 euro amb la garantia de qualitat d’aquesta firma que va néixer fa 14 anys a Barcelona i ara disposa de locals a diferents comunitats autònomes, sobretot Catalunya i Madrid. L’única condició que demana Nostrum és la targeta de fidelització gratuïta.

A 1 euro es pot escollir set amanides diferents; quatre tipus d’arrossos i pastes;  tres sopes i cremes; així com verdures, truites, croquetes i carns. A 2 euros es comercialitzen 29 plats i a 3 euros, 11 més. Nostrum ha decidit no repercutir el nou IVA al seus clients.

“La qualitat té un preu”

Nostrum ofereix els millors productes de menjar per emportar cuinats a partir de receptes amb alt valor gastronòmic i cuinats a la manera tradicional. A Nostrum menjar fora de casa és sinònim de menjar bé i equilibrat. Per això el nou model de negoci té com a punt de partida l’expressió “la qualitat té un preu”.

La carta de Nostrum inclou plats elaborats amb productes locals. Una aposta per la proximitat, que guanya adeptes dia rere dia i en la qual Nostrum demostra, un cop més, el seu lideratge i la seva capacitat d’innovació.

Nostrum, que ha implantat a l’estat el concepte americà del “home meal replacement” –menjar casolà de substitució- ha estat pionera en donar resposta a les necessitats de la vida contemporània: menys temps per cuinar però més necessitat d’alimentar-se bé.

Nostrum, que va néixer l’any 1998, ofereix  la possibilitat de consumir els plats escollits al mateix establiment, ja que la majoria disposen de taules i espai per a poder menjar.

En els dos darrers anys, Nostrum ha portat la seva proposta gastronòmicaal centre deMadrid. A través del sistema de franquícies s’han obert sis establiments.

CatPress News

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet